dinsdag 21 december 2010

Biba Boerderij....

Afgelopen zondag zijn we naar een voorstelling van de Biba Boerderij geweest. Het had leuk en gezellig kunnen worden. Maar de middag kreeg een beetje een nare bijsmaak. B. is bedreigd met een knuppel, toen hij met de kids in de auto stond te wachten om te parkeren. Ik was alvast uitgestapt om te kijken of er nog iets op mijn chip stond, anders konden we helemaal niet parkeren. Er liepen 2 parkeerwachters in de rondte, bij mij. Er kwam een russisch-uitziend meisje op de parkeerwachter af en ze begon te schreeuwen en te schelden. Toen ze weg liep, keken de parkeerwachter en ik elkaar aan van...... Daarna werd er tegen de andere parkeerwachter geroepen door een medemens dat er iemand met een knuppel liep te zwaaien. Brrr, eng, dacht ik nog. Op een gegeven moment kon B. parkeren en ik ging een pakeerkaartje uit de automaat halen. Het russisch-uitziende meisje en de jongen met de knuppel bleken achter B. te staan, in een auto. Ze wilden er blijkbaar langs en het wachten (tot B. kon parkeren) duurde te lang. Jaja, wel 5 minuten hoor! Toen ze er langskonden, ik daar stond met de kids aan de hand, B. uitstapte, dreigde dat meisje mij nog even te gaan slaan met de knuppel. Gelukkig weerhield iets haar daarvan; misschien omdat ik 2 kinderen aan de hand had, misschien omdat die parkeerwachters er stonden? Pfff, er schoot van alles door me heen.... Er is melding van gemaakt bij de politie. Voor als we terugkwamen en onze auto zou bv ingeslagen zijn. We moesten ons nog haasten om op tijd bij de voorstelling te zijn. Toen we er heen liepen, kwamen we dat meisje weer tegen. Mijn hemel dacht ik! Maar gelukkig konden we een zijstraatje in, zodat we evengoed bij de ingang van het theater kwamen.

De voorstelling was leuk, beetje karig aangekleed. En voor de meeste kindjes duurde het op een gegeven moment te lang. Ook Juul begon de laatste 10 minuten te huilen, maar dan van de pijn. Ik ben snel de voorstelling uitgegaan. Hij had pijn aan zijn piemeltje, zoals Juul aangaf. Maar ik kon niets zien of vinden. Maar Juul krijste het uit! Ook terug in de auto kwam  het niet goed. Achteraf denk ik dat hij niet heeft kunnen plassen. Thuis heb ik alles goed schoongemaakt. Later had hij zo'n volle luier, terwijl hij niet veel had gedronken. Dus ik denk dat er iets niet goed zat, voor de uitgang ;-)

Foto's maken tijdens de voorstelling mocht niet, maar ik heb het toch gedaan....
Bibi-big en Kika-Kip...















Boer Bart en Viva de Vogelverschikker...


 













Gelukkig lagen we s'avonds allemaal weer in bed, dat is het allerbelangrijkst!

Geen opmerkingen: