woensdag 10 november 2010

Aankleden....

Juliën is erg van het "zef doen". Waag het bijvoorbeeld niet om de (achter) autodeur dicht te gooien want nee, dat moet ie zelf doen. En als je het per ongeluk wel doet, in de auto stapt en wegrijdt.....zal je toch echt moeten stoppen en de deur weer voor hem openmaken zodat Juul het zelf kan doen. Anders krijst hij net zolang en trapt hij net zolang in je rug (tegen je stoel aan) tot je stopt. En een half uur in de auto met een krijsend kind.....

Maar goed....Juliën heeft nu ook ontdekt dat hij zichzelf kan aan en uitkleden. Uitkleden ging al goed. Vandaag ging hij zijn eigen broek aantrekken....



























































































Maar oh nee, hahaha, zijn broek zit verkeerd om!























Toen ik dat tegen hem zei, kreeg ik als antwoord; Nou En! Zie je het em zeggen.....?!























Hihi! Maar toch knap dat ie zijn broek "ZEF" heeft aangedaan, toch?

1 opmerking:

Rebecca zei

Oh geweldig!!! Ik lach me rot om die foto's!! Super knap dat hij het voor elkaar krijgt trouwens.
Die luie varkens van mij doen nog niks zelf.