vrijdag 5 november 2010

Pyromaantje....

Vroeger.....toen ik nog jong was.....en nog geen kinderen had......héél, héél vroeger....toen had ik een klein neefje Koen wat graag een keer lucifers uit wou proberen. (inmiddels is hij groot....héél groot!)
Nu heb ik zelf een kind wat lucifers uit wil proberen. Het liefst wil hij het "zef doen". (heeft ie van zijn mama ;-)  ) Maar "zef doen" gaat mij toch iets te ver. Samen met papa mag hij het een keer proberen. Juliën vond het reuze spannend.....(en zijn papa ook)






























































































































Er staat me iets van bij dat het toen niet goed ging bij Koen, en dat hij zijn kleine vingertjes verbrandde. En daarna niet meer naar de lucifers omkeek. (ik weet natuurlijk niet hoe dat later, toen ie groot en stoer werd/was, was ;-) ) Maar met dit in mijn achterhoofd, liet ik het toe dat Juul "experimenteerde" met vuur. En jahoor....het kon ook niet goed gaan.































































Auw! Zou Juliën er van geleerd hebben? Ik hoopte van wel maar.....
















.....hij probeert het zelf wel even....met 4 stokjes tegelijk! Want dat brand zo leuk.....
















Ja....kids van 2....wat staat me nog meer te wachten?

Geen opmerkingen: